En tidig kväll för mig

Ligger redan nerbäddad i min varma säng. Tänkte lägga mig i tid idag men, sen om jag somnar när jag borde är en bra fråga. Känner mig ganska så trött ikväll så hoppas jag somnar tidigt.

Imorn ska jag jobba mellan 7-13. Sen vet jag inte vad som händer mer. Jo visst ja, jag ska ut på min härliga promenad samt lämna pengar till Sanna. Så det finns ju lite att göra imorn. Jag hoppas att jag får jobba en hel del denna månaden. Så tar i princip allt jag kan.

Jag borde verkligen börja med min uppsats som jag hela tiden skjuter på. Allt för att slippa göra den! Nu ska det bli sämre väder och då kanske jag kan sätta mig med den. Känns inte så lockande att sätta sig inne framför datorn när solen skiner utomhus. Ska även börja förberdda mig för nästa prov eller alla prov kanske.

God natt underbara läsare. Sov som en katt får ni inte ro får ni ligga där och glo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0