jogging/promenad

Ikväll tänker jag ge mig själv en hel del beröm. Bex lurade nämligen med mig att jogga idag. Gick för det mesta men, kämpade på under rundan. Jag vill verkligen kunna jogga en hel runda men, jag måste ta det lugnt nu i början och känna efter lite hur det känns i min vad.
Kan erkänna att det känns riktigt skönt i hela kroppen efter min lilla gå/jogging runda. Jag hoppas jag kan ge mig ut på en sådan runda imorn med. Känns så skönt nu i efterhand när man har duschat och smörjt in sig med body butter. Tror at tdet är riktigt bra att Bex peppar mig till att ut och springa för då tar jag ju verkligen tag i det med.

Imorn är det jobb igen samt att jag ska på brandövning på brandstationen i Klippan. ( Får inte glömma kameran). Är så glad att jag får jobba så mycket som möjligt nu. Vill ju ha pengar till min resa med. Inte bara till själv resan utan gärna under resans tid med.
Vad händer annars imorn? jo självklart ska jag försöka ge mig ut och jogga/promenara. Hoppas på att jag klarar lite emr än idag men, ska inte gå för fort fram heller. En sak i taget. Så kommer nog min onsdag att se ut.

Usch har sådan tandvärk men, skjuter upp det hela tiden. Svider mer i plånboken än i tänderna. Fast nu har mamma sagt till att jag måste dit. Så bäst att göra som hon säger. På torsdag klockan 13:15 är det dax att gå dit. Usch jag som inte alls tycker om tandläkaren. Har haft så mycket problem med mina visdoms tänder att det skrämmer mig lite varje gång jag måste gå dit.

Snart kallar sängen och innan dess hade jag tänkte och läsa lite bloggar som jag inte alls har hunnit med idag. Sen blir det diretk ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0