Härliga Lördag

Hallå Hallå Bloggen!

Känner mig utvilad idag härligt. Somnade med datorn i knäet i går och kramade om den typ halva natten innan jag tog mitt förnuft till fånga och tog bort den till bordet. Haha konstigt nog trodde jag inte att jag hade gjort det utan dröm det så när jag vaknade var jag tvungen att kolla så att den inte låg i sängen eller på golvet. Usch vad hemskt det hade varit om jag hade tagit i sönder den.

Idag ska jag och Susse gå och heja på LIF. Vi håller verkligen tummarna på det går bättre denna säsongen än förra. Usch så pinsamt det var förra året när LIF bara förlorade trots att vi vara trogna anhängare på alla deras hemma matcher.
Ikväll ska jag hem till Bex och kolla in deras nya hus. Undra vad vi mer hittar på. Skulle egentligen dit igår men, blev inte så.  Fast innan jag kör till henne har jag bestämt mig för att ut och springa på slingan.
Aldrig i livet att jag springer på flyget. Usch göra bort sig där inne när det är en massa origenterare. Hemsk tanke!
Måste även hinna med att plugga en del med.

Igår var jag, Susse, Anton och Tobbe på Pizzerian. Där såg jag han. Killen med de blå skorna. Haha. Nej, vi var där och drack någon öl och bara snackade och hade det trevligt. Mycket folk och kände inte igen någon typ. Anton busade och visade hur det ska gå till näår man ska impa på någon. Han är så duktig som lär och visar oss gamlingar hur det ska gå till. Det tackar vi för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0