Gillar underbara helger

Hallå!

Detta med att uppdatera på helgerna är jag riktigt dålig på men, jag har ju såå mycket annat för mig på helgerna osm jag hellre gör än sitter framför datorn.
Helgen har varit kanon precis som vanligt. Började dock lite segt i fredags men, rättade till sig ganska snabbt i lördags kväll.

I lördags var det först fotboll som ni redan vet. På kvällen hade jag och Bex en såndär diskussion om vad som händer och ska vi verkligen inte göra något alls ikväll?
Diskussionen slutade att jag lämnade min lilla lya i den "jätte stora staden" för att åka till Bex med familjs nya hus i den andra jätte stora staden. Planerna var en öl och bio. Planen slutade med att vi åkte in till stan gick till utposten och där satt vi till 2 på natten. Oj vad många killar som kom fram och pratade med oss och vi hade ju så himla kul med. En öl blev det då inte utan det blev - 3 öl, 3 cider, 2 redbull vodka och 1 tequila senare vinglade vi till knutan där vår snäll skjuts skulle komma.
Vi hade ju 2 som följde med oss dit så vi inte skulle råka ut för något. Väldigt snällt gjort. Pratade lite engelska och tröttade ut den stackaren på Pölsemannen. Usch så synd jag tycker om honom. Hihi ja han fick ju sig ett skratt eller fler.
Det var verkligen en super lördag som egentligen bara borde infatta uppsats skrivande.

Idag har jag varit väldigt seg. De har ringt från jobbet om jag ville jobba idag men, jag var tvungen att skriva min uppsats + att jag inte kände mig så jätte kry när de ringde.
Förmiddagen bestod av uppsats skrivning och tv tittande. Eftermiddagen fortsatte med uppsats skrivning och frillning med mina föräldrar. Sådan lyx man har.
Det måste bli en tidig kväll idag. Ska skriva lite till på min uppsats sen ska jag krypa ner under mitt varma och gosig täcke och kolla tv. Imorn är det skola igen.

Sov gott alla läsare. Vi hörs imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0