Irriterad över en lite smulsak

Att jag aldrig lär mig! Att jag ALLTID gör samma sak om och om igen. Jag låter mig luras hela tiden och jag är så dum som vet om att jag blir lurad.

Denna dagen har inte alls varit bra. Först en väldigt seg dag på jobbet som sedan snabbt ändrades till något annat som jag nu retar mig på väldigt mycket. Det är bara en liten sak men, ändå retar jag mig så äckligt mycket på det. Helt utan anledning. Mitt världs stora problem är bara en liten smula av någon annans problem.
Min kompis sa att jag inte skulle låta detta trycka ner mig och hon har så rätt så men, det är jag och jag låter mig lätt tryggas ner av saker och ting.

Jag är alldeles för snäll! Låter mig luras, utnyttjas och bli trampad på utan att säga ett ljud. Eller jo jag kan säga ifrån mer nu än innan. Oftast blir det tyvärr till fel personer och det ber jag verkligen om ursäkt för.
Vet ju att du bara vill att jag ska vara glad som vanligt. Vet med att jag bara har hängt upp mig på en småsak men, undrar varför jag blir så irriterad över det.

Ibland känns det lite som att alla kan köra med mig för att jag är så lättlurad. Jag blir lätt sårad och kan hänga läpp i flera dagar.

Ikväll kände jag att jag var tvungen att skriva av mig. Blev bara negativt i min lilla blogg ikväll fast än så länge är kvällen inte slut och kanske kommer det ett litet positivt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0