En härlig dag på G

God morgon läsare!

Ännu en strålande dag. Solen skiner och jag är på strålande humör. Konstigt att solen kan göra så underbar underverk.
Det är så härligt att våren äntligen är här. Är riktigt trött på allt regn och rusk.

Idag har jag inte så mycket i min lilla kalender men, dagen har ju precis börjat. Ska se om pappa kan komma nu och fixa med min tavlor. Skönast att ha det gjort nu på förmiddagen så man kan ut och njuta av solens värme senare.
Vill ha klart i lägenheten nu så den är riktigt mysig till helgen.

Oj jag glömde helt bort att jag har matte idag men, vet inte riktit om jag ska gå. Oki jag behöver gå dit men, fattar inget ändån när läraren förklarar. Hon är riktigt dålig på att förklara plus att man fattar inte allt hon säger. Så sitter hellre hemma i lugn och ro och försöker ge mig på det än går till skriktanten.

Dax för frukost - knäcke och smoothie. Borde egentligen duscha först så tror jag tar fram smöret så deet hinner bli lite mjukt.
Ska även försöka uppdatera lite mer idag samt ta med kameran. Har varit dåligt på att lägga upp bilder och att ta bilder den senaste tiden.

Ni får ha en underbar förmiddag och passa på att njuta så mycket som möjligt i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0