Beroende av mina vänner

God morgon Bloggen!

Var är min sol idag? Det är ju så underbart att ha solen som värmer mina kalla armar men, idag gömmer den sig bakom molnen :(. Oki det gör ju inte så mycket för jag ska börja jobba 13:30. Det gäller dock inte så många timmar men, bättre få timmar än inga timmar alls. Idag ska jag även ringa till Syon. Jag måste verkligen göra det idag.
Ikväll ska jag självklart ut och springa precis som vanligt.

Något som jag inte gör allt för ofta är att berätta hur underbara alla mina vänner är. Utan dem känner jag mig så vilsen. Är verkligen såå glad över att jag har fått så underbara och bra vänner. Jag kanske inte alltid visar det men, ni är verkligen guld värda. Jag är verkligen beroende av min vänner hade jag inte haft er hade jag knappt orkat gå upp om dagarna.
Tack för att ni finns! Ska påminna er så ofta jag kan hur underbara ni är!




Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0