Härliga Torsdag

God morgon!

Det blev väldigt dåligt med uppdateringar igår. Jobbade först till 13 sen 1 timme på mig för att flyga med Susse och Anton till Blåkulla. (Där vi även tog en fika) Sen mötte Camilla och Ellen upp med. Det var en härlig dag med mycket bus på gröna Blåkulla.

Efter buset gick vi till affären och handla. Jag handlade mat till kvällen och mammorn med barn köpte glass. Haha tror faktiskt att mammorn kladdade lika mycket som barnen. Så sött.
Jag skulle ha Sex and the Ciy kväll tillsammans med Bex så snabbt hem och fixa maten och städa innan det var dax igen.

En timme senare från det jag klev in genom dörren skulle jag bort till Susse. Jag hade lovat att passa lilla Anton medans hon var och träna barnen på friidrotten.
Anton och jag tog en lång och mysig promenad tillsammans. Gick hem och busade lite med hundarna och spelade lite boll innan vi gick igen. Det blev ännu mer bus i parken. Hihi Vi träffa till och med på Assan. Så söt Anton var och ville busas med Assan. Turen var på vår sida och Vi fick se brandbilen.

17650 steg senare kunde jag slå mig ner i min soffa tillsamman med Bex och ha en riktig mysig kväll. Pastasallad, jordgubbar och film. Ett perfekt avslut på en perfekt dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0