Var är solen?

God morgon gråa Onsdag!

Solen lyser med sin frånvaro idag.  Himlen är grå och tråkig och idag känns våren väldigt långt bort igen. Det är tur att blommorn och träden har börjat slå ut.
Saknar verkligen solen och värmen idag. Känns som jag hade behövt den. Den får mig alltid på så bra humör fast jag idag är på lite bättre humör än igår. Jag hoppas verkligen att solen tittar fram i eftermiddag.

Idag händer inte så mycket. Är än så länge ledig men, allt kan ändras. Om jag inte hör något från jobbet idag ska jag försöka plugga lite och plocka lite i min lägenhet. Tror faktiskt inte det händer något roligare idag fast jag verkligen hade behövt ha lite roligt.
Trots att jag känner mig lite gladare idag retar jag mig fortfarande över det som hände igår. Lite roligt i den gråa vardagen hade inte skadat.

Dax för duschen. Jag hoppas jag kan lägga upp lite bilder idag vet att jag är dålig på det.

Ha en underbar dag och jag hoppas att det inte är lika grått hos er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0