Fredag och solen skiner

God morgon läsare!

Jag har vaknat upp till ännu en underbar dag. Solen skiner,  himlen är blå och fåglarna kvittrar utanför mitt fönster.
En härlig vådag!
Jag blir på ett sånt bra humör när jag känner solens strålar värma min annars trist och fullspäckade vardag. Det är precis som när solen kommer så minskar stressen och man tar sig tid till att njuta av värmen och umgås med alla man tycker om.

Idag är det fredag och min kalender är för en gång skull tom på saker som jag måste göra. Så snart ska jag ut i solen och promenera hem till pappa och busa med hundarna. Tänkte även leta upp min strandstol och sätta mig på gräsmattan tillsamman med min bok och Ipod. Njut av hur solen värmer mitt ansikte.

Jag har inte glömt att jag har ett mål idag. Ska ju gång minst 15000 steg idag. Jag är väldigt taggad till att nå mitt mål och hopppas verkligen att jag lyckas. Alla promenad och den friska luften får mig på sånt bra humör. Jag är taggad till att gå ner en storlek och att komma i form igen.

Ni får ha en underbar dag. Givetvis följer kameran med mig under dagen och jag ska försöka blogg i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0