Mysigt med regn

Det finns en söt tjej som idag sa till mig att jag var dålig på att uppdatera. Så för hennes skull så ska jag börja skärpa mig med uppdateringen.

Det regnar och blixtrar!
Det känns som det var evigheter sen jag hörde regnet slå ner i marken. Så mysigt att bara krypa ner i sängen och lyssna på regnet. När vi semestrade med vår lilla husvagn älskade jag när det regnade och man kunde ligga i soffan eller sitta ute i förtälten och bara lyssna. Det är riktigt avkopplande faktiskt.
Är glad över att det regnar nu på kvällen och inte på dagen iaf.
Nu regnar det riktigt mycket funderar seriöst på att leta upp min bok och tända massa ljus och mysa ner mig i soffan.

Imorn har jag ett samtal som jag bara måste ringa. Annars står det jobb och springa på spåret.

Kände mig lite onyttig när jag åt en stor fettig pizza efter min och Susses promenad så var verkligen tvungen att ut och springa fast jag bara skulle gå idag men, blev både och.
Har riktigt dåligt samvete över den där pizzan. Jag vill så gärna gå ner 5 kg till och komma i min älskade Replay jeans. bra att jag och Susse har samma mål då kan vi verkligen motivera varandra till att vi ska göra allt för att få på oss dem.

Regnet har slutat och jag ska tvätta av mig innan det är dax för att krypa ner under täcket, Hoppas jag får mer sömn i natt än förra.
Sov gott mina kära läsare. Jag hoppas vi hörs imorn


Bjuder på en bild från lördagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0