En god gärning

Det är verkligen inte kul att komma hem till en lägenhet som ser ut som kriget. Visst är det mitt eget fel att det ser ut som det gör i min lilla lägenhet idag. Skulle egentligen ha städat i eftermiddags men, när jag plockad in mina nytvättade kläder fick jag ett ryck att börja rensa undan lite kläder som jag inte vill ha eller passar längre. Efter det var klart blev det ju bara rörigare i lägenheten.

Jag fyllde en IKEA påse med kläder som jag inte ville ha. Där var allt möjligt i den påsen kändes det som. Åkte ner med det till återvinningsgården och la den i en av kläd containerna. En god gärning om dagen är hur bra som helst.
Jag hoppas iaf att någon får användning av mina kläder som jag skickade iväg.

Efter duschen och lite vila tog jag tag i att plocka undan lite i lägenheten. Det tog faktiskt sin lilla tid som att jag var tvungen att göra en och en annan paus framför Ugly Betty med. Nu ser det faktiskt riktigt städat och fint ut men, ändån inte. Har inte dammat av, dammsugit eller torkat av golven. Badrummet är städat iaf tog det innan jag skulle ut i spåret och efter rensningen i gardroben,
Imorn hoppas jag på att jag hinner allt det jag inte  hann idag men, blir tufft med tid ska även jobba 2-3 timmar imorn.

Oj som jag gäspar. Tror jag ska stänga ner datorn och ha en dejt med John Blund.
Sov gott mina underbara läsare vi hörs imorn.
Ciao xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0