Nya löpar skor

De är mina, de är gråa, blåa och lila, de är fula men, så otroligt skönt. Jag pratar så klart om mina nya löparskor.
Det var verkligen inte meningen att jag skulle köpa några idag utan bara titta men, så blev det ändån att jag fick ett par av mamma. Tack så hemskt mycket mamma. Jag fick även ett par speciella strumpor som man ska ha när man springer. Tydligen är de lite tjockar under foten och vid tårna så att man inte ska få skador. Ja något sånt har ingen koll.

Jag måste tack och berömma personalen på Intersport på Familia för deras proffsiga expertis och bemötande. Det gjorde verkligen mycket. Även jag fick lära mig saker som jag inte visste. T.ex Att man ska ha en sko som är anpassad på hur man sätter ner foten i marken.
Killen som hjälpte mig på InterSport idag var helt otroligt duktig. Tänk hur mycket de tar in på deras utbildningar. Jag hade ju inte alls lyckats snappa upp så mycket information.

Bilderna på mina nya skor blev inte alls bra idag så får ta en bild imorn och lägga upp så nu får se!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Underbart! Ska du oxå komma igång nu?! Jag är så stolt över mig själv som har varit igång nu i snart 7 veckor =) Men jag har barit gått ner 2,5 kg. Det är skitsvårt de två sista... men jag har typ inte brytt mig så mkt nu, för jag känner mig redan mkt hälsosammare, nyttigare och snyggare i kroppen! Så vad vågen visar är inte lika viktigt längre.



Annars då? Allt bra? själv har man varit lite off från bloggen...

2009-04-23 @ 14:27:49
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0