Mer motivation, tack

Är helt slut i hela kroppen. Det är knappt jag orkar sitta och trycka på tagenterna. Jag känner mig väldigt stolt över vad jag har presterat på dessa 2 dagarna. Trodde aldrig det om mig. Så därför tillåter jag mig själv till att vara trött och ha ont i hela kroppen. Jag vet varför jag är trött och har ont i hela kroppen och jag klagar absolut inte.
Som att min bristning i vaden inte har läckt korrekt så har jag inte sprungit så mycket. Så jag joggar några minuter och går några. På detta sättet vänjer jag mitt ben och kan under en snar framtid spring längre sträckor. Ikväll tog jag den lilla rundan på slingan som är 2,3 km och jag sprang mer än vad jag gick ikväll.
Så det trötta och ond i kroppen sitter jag bara och ler åt. För jag vet vad jag har presterat och är väldigt stolt över det.
Min trött och onda kropp är ett bra bevis på att jag verkligen kämpar. Har nog ALDRIG haft träningsvärk efter att jag har sprungit.
Jag vill verkligen inte att den motivationen som jag har nu ska försvinna. Vill ha ännu mer energi. Jag har ett mål och ska komma i det målet *blink*

Ska fortsätta slappa framför tvn med en bra film innan sängen kallar. Tror inte att ajg kommer att uppdatera mer ikväll.
Ni får sova så gott mina underbara läsare så hörs vi imorn.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hallå Linda,





Såg din länk via msn och då blev man ju lite nyfiken ...

Det är verkligen en fin blogg och aktiv är du också :o)

Så jag kommer absolut att titta in fler gånger!



Träna lugnt o njut av solen!



Kram från Pia

2009-04-16 @ 11:08:58
URL: http://ingen.just.nu
Postat av: Linda

Tack så mycket Pia! Alltid roligt med nya läsare.

2009-04-16 @ 18:35:52
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0