Underbara lördag

God morgon lördag!

En underbar lördag är det. Solen skiner himlen är blå och snart ska jag träffa min Bex.
Har varit vaken i 2 timmar nu. Lika bra att ställa klockan i tid så man kan somna om några gånger med haha. Det är så underbart att få somna om och sova i sådär 15 minuter innan det är dax att gå upp.

Vad händer idag?
Nu på förmiddag ska jag med Bex och kolla lite skor till henne. Sen efter det blir det en härlig promenad innan det är dax att göra sig fin för att åka till Hässleholm och sen Kristianstad.
Ikväll ska jag träffa mina kusin barn som jag inte har träffat sen de åkte tillbaka till Sverige för sommarlov. Det ska bli kul att träffa dem.

I natt har jag lovat att hämta gänget inne i stan. Hade gärna varit med dem ikväll och hela natten men, tyvärr kan jag inte klona mig hur mycket jag än vill. Jag vet ju att det ALLTID går vilt till tillsammans med dem. Får ta igen det nästa helg.

Så ja dax att städa undan och klä sig innan Bex kommer. Attans att ajg alltid måste stressa fast jag går upp i tid.

Önskar mina läsare en trevlig förmiddag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0