Tidig lördag morgon

God morgon läsare!

Brukar aldrig hinna blogga på morgonen innan jobbet men, idag har jag tid över innan det är dax att gå.
Är riktigt trött och frusen nu på morgonen. Somnade inte förrän klockan var 3 imorse tror jag bestämt. Hade precis slocknat när jag fick ett sånt störigt sms. (Alla sms som jag vaknar av är störiga så ni vet.)

Nu på förmiddagen är det jobb som gäller. Inte så lockande hade hellre legat kvar under täcket men, får tänka positivt så går nog förmiddagen ganska fort. Efter jobbet ska jag nog gå hem till mamma och pappa direkt och lägga mig i solen och vila ett par timmar så jag orkar med kvällen och natten.
Ikväll blir det Pizzerian och Miles för hela slanten. Vi är ett stort och glatt gäng som ska dit. Så det blir nog extra roligt ikväll.

Idag fyller min vän Susse 25 år! Grattis vännen hoppas du får en kanon dag!

Nej nu borsta tänderna och göra det allra sista innan det är dax för att gå till jobbet. Vi hörs när jag kommer hem någon gång i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0