Sol och tandläkaren

Hej!

Nu är jag klar för att åka hem till mina föräldrar och sola lite. Så trist att det blåser. I min planering finns det ingen blåst men, man kan ju tyvärr inte styra vädret. Så trist jag som ska vara bun och fin hela sommaren.

Om några timmar bär det av till Tandläkaren. Har haft sån hemsk tandvärk eller jag har ju inte ont i tänderna utan runt visdomständerna. Det är itne första gången dem krånglar. Förra gången var det dagen innan jag skulle ner till Tyskland som jag hade en akuttid hos tandläkaren pga det. Efter två bedövningssprutor och en påbörjad pencillin kur var jag på väg neråt. Usch så hemskt det var.
Nu är jag iaf hemma i Sverige och imorn ska jag inte åka någonstans mer än till jobbet. Så känns ju lite bättre.

När 2 av mina vänner drunknar i tvätt, 1 flyttar och resten jobbar eller pluggar så befinner jag mig ute i solen :P
ha en trevlig dag. Jag uppdaterar under dagens gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0