Snabb runda

Hallå hallå!

Är hemma en snabb sväng. Mår mycket bättre idag men, har fortfarande så ont i min mun. Blev inte alls mycket sömn i natt. typ 2-3 timmar.
Nu har jag iaf slutat eller sluta för 1 timme sedan men, var tvungen att duscha lite och så. Ska snart köra hemma till mamma och pappa och sola lite. Vill ha lite färg NU!! Så härligt när solen är uppe och värmer än. Borde egentligen stanna inne och plugga men, det vill man ju inte när det är så här härligt väder.

Ikväll händer nog inget speciellt. Ska kanske hälsa på Bex i det nya huset får se lite. Hade tänkt ge mig ut och spring med ikväll. Får se lite vad som hinns med.
Först ska jag sola och läsa en bok och njuta av solen varma strålar.

Ni får ha en underbar eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0