Ren lägenhet =)

3 maskiner senare och en frukost på fiket väntar nu städning och plocka in alla rena kläder. En trevligt eftermiddag med andra ord haha.

Hade gärna suttit ute i solen och läst på min religion men, vädret lurar mig lite och det är inte alls lika varmt ute som det ser ut att vara. Så vad gör man istället? Jo man plockar in alla nytvättade kläder som ligger på sängen och sen letar man upp en dammtrasa och börjar damma. Jippi! Hade varit trevligare att ligga i solen fast samtidigt så behövs här verkligen städas. Detta blir snart ett fall för Rent hus haha. Nej så farligt är det inte men, mycket trevligare med en städad och ren lägenheten än en ostädad och skitig lägenhet.

Kvällen blir precis som vanligt. Ska ut och springa på slingan - 2,3 km. Springer ju inte så långt men, man ska börja försiktigt och sen arbeta sig uppåt. Jag känner mig väldigt duktig som inte har gett upp det änu. Jag brukar vara den som ger upp väldigt lätt men, det är så skönt att springa och fast jag inte orkar så tvingar jag mig ut till spåret och springer mina km.  Är väldigt nöjd och sådär härligt trött när jag kommer hem.
Nu hoppas jag bara att det ger resultat annars får jag nog en tår i ögat haha.

Här kan jag inte sitta hela eftermiddagen. Lägga in klder var det ja.

Ciao xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0