Njuter i solen

Har preics kommit innanför dörren. Har tagit en fika tillsammans med Susse. Konstigt att vi alltid hamnar på fiket när vi ska ut och gå. Blev en rask promenad efter fikan så vi ska inte klaga. När jag kom in på gården sattt pappas farbror på en stol i solen så passade på att prata med honom samtidigt som jag njöt i varmen.

Nu ska jag ta min bok för att sen gå hem till pappa och kolla när han putsar fönstrena. Det är så härligt att sätta sig i solen med en bok och bara njuta av att våren är här.

Senare ska jag och Bex nog ut och gå med Vovarna. Mysigt värre. Så det blir ännu en bra dag tillsammans med vännerna.

Så ut och njut av solen och att våren äntligen är här för att stanna (hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Härliga vårsolen! bosses glassbar har öppnat! Stans mest populära ställe! hemagjord glass i alla smaker du kan drömma om. kön var 20 minuter lång! Underbart med vädret iaf, hoppas det inte kommer nån mer snö bara... man vet aldrig med klimatet nuförtiden.



Jag hatar oxå att äta ensam, brukar mest blir mackor och nudlar när jag bodde själv. Inte orkar man göra i ordning massa mat och så äter man det på fem minuter! Roligare med sällskap. nu måste jag sköta matne om träningen ska ge resultat, men det är svårt. Det är skitsvårt att hålla sig borta från kolhydrater å sånt!



Jag har iaf en ätardag i veckan bara för att jag måste! annars finns det inget att leva för längre.. =)



2009-04-02 @ 19:25:57
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0