Liten jobb tur

Hallå Läsare!

Jag tog mig en lång sovmorgon idag. Gick inte upp förrän klockan var strax innan 10. Är så himla trött nu för tiden. Jag som hade bestämt mig för att gå upp i tid så jag kunde städa nu på förmiddagen innan det är dax för mig att traska till jobbet. Attans att det aldrig blir som man tänkt sig. Städade gjorde jag ju igår så det är bara att damma, dammsuga och torka golvet kvar. Kanske hinner jag med det ikväll när jag kommer hem från jobbet annars får jag ta det på torsdag.
Fredag hinner jag absolut inte ta det. Ska först jobba sen vila innan det är dax att börja ladda inför kvällen.

Idag ska jag jobba en sån där lite söt tur. Börjar 13:30 fram till Lisa kommer tillbaka från utbildningen. Så blir inte så många timmar idag men, få timmar är bättre än inga.
Vet inte om jag ska ut i spåret idag. Igår kände jag av smärta i knän så vet inte om jag ska vila idag och springa imorn. Känner inte alls för att vila men, måste man så måste man. Vet inte om jag hinner springa på fredag eller i helgen. Har så mycket på schemat då så får se lite hur jag känner mig efter jag har slutat.

Nu ska jag se om jag hittar något att äta innan man ska traska till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0