Laundry day

God morgon!

Har ni sovit gott, läsare?
Jag har själv sovit kanon. Retade mig lite på att jag vaknade 1 timme innan klockan skulle ringa. Alltid lika irriterande!
Nu på förmiddag har jag tvätt och städ. Eller iaf tvätt dag! Ska se om jag hinner städa med hade varit kanon att få även det gjort. Brukar ju städa och tvätta samma dag.
Blev bara 3 maskiner idag vilket är väldigt skönt för det innebär att den är klar till 10.

Annars händer det inte så mycket idag. Tittar inte solen fram idag så blir det nog att jag börjar plugga till mitt prov som jag har på måndag. Hade varit hur bra som helst om jag kunde börja läsa på till det nu.
Jag har lite planer idag men, absolut inga måsten vilket är så underbart skönt i mitt liv just nu. Trött på alla måsten nu.

Nu är det dax att gå ner till tvätten igen. Den är klar vilken minut som helst. Usch hinner knappt upp till LGH till det är dax att gå ner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0