Klarar mig ändå!

Ingen kärlek men, underbara vänner. Storasyster är kär, storebror är kär men, inte lillsyster. Visst är det trist på alla familje middagar när syskonen pussar och kramas med sina stora kärlekar. Ibland känns det lite ensamt när de har någon men, inte jag. Fast så ser det tyvärr ut.

Vet inte om jag ska hänga läpp över att jag inte har hittat kärleken. Finns stunder i livet som jag saknar det men, samtidigt så har jag det bra som jag har det. Vill jag hitta kärleken är jag eller bor jag definitivt på fel ställe. I lilla Ljungbyhed känner alla alla eller så är man släkt med någon på något konstigt sätt.

Har mina underbara vänner och så länge jag har dem behöver jag desperat inte söka efter kärleken utan låter den komma till mig. Jag vet att jag kommer ha en kanon sommar tillsammans med dem.
En resa är planerad och såå mycket annat. Vet inte hur vi ska hinna med allt men, tillsammans löser vi allt.

Nu väntar kudden på Lillasyster. Sov gott min underbara läsare. Jag hoppas verkligen att jag är ltie piggare imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0