Grillat på menyn

Hallå!

Hur har er dag varit?

Själv har man haft en underbar dag hemma hos mina föräldrar. Har busat med Skrållan och Wilma, varit inne hos Sanna och pratat och busat med barnen samt att jag har fixat mat till mig och pappa.
Idag stod det grillat på menyn. Fläskfilé med sallad och en god sås till. Mumsigt värre!
Solen har lyst, fåglarna kvittrat och barnen lekt. Ännu en kanon vårdag. Tyvärr har jag hört att det ska bli sämre väder imorn så har njutit lite extra idag.

Ikväll blir det lugnt precis som alla måndagar. Ska göra ansikstmask och fixa mina naglar hade jag tänkte. Självklart ska jag tänka på Bex som jobbar kväll denna veckan. Det innebär att jag kommer ha många tråkiga kvällar denna veckan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0