Gäsp

Jag är så trött så att jag nu sitter och fryser. Denna långfredagen har verkligen varit lång. När jag kom till jobebt i eftermiddags trodde jag att den aldrig skulle ta slut. Redan efter 1 timmes tid trodde jag att jag hade varit där i 3 timmar.
Annars har det varit en ganska så lugn dag på jobbet.

På väg hem från jobbet gick jag inom Gustaf och snackade lite skit med dom innan det var dax att gå hem för att hoppa i sängen. Alltid lika trevligt att träffa vännerna. HUr trött man än må vara finns det inget som hindrar än från att umgås med sina vänner.
Blev dock inte så sent utan jag gick igen efter någon timmes tid. Var så skönt att få komma hem. Nu sitter jag och gäspar i min lilla siffa och jag tror det är dax att tvätta av sig sminket och sen direkt när i en kall men, skön säng.

Ni får sov gott så hörs vi imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0