Förvånad??

Städningen går jätte jätte bra eller inte... Kom på att jag kunde rensa upp bland mina kläder samtidigt. Slänga eller Behålla? Ganska mycket som jag inte vill ha mer som ska slängas men, så kom jag till min stora fasa - JEANSEN! Vill verkligen inte slänga bort mina favorit så tog och provade dem i hopp om att de skulle passa. FÖRVÅNAD? ja, det blev jag när jag fick på min jeans tyvärr kunde jag inte knäppa dem men, nu blev jag ännu mer taggad till att gå ner i vikt.
Så det blir inget mer onyttigt och mycket motion. Om 1 månad ska jag gå genom byn i mina favorit jeans från Reply. MIna älskade Reply jeans som jag köpte för ett antal år sedan som jag verkligen älskar.

Fortsätter med att slänga eller behålla ett tag till innan jag ska ge mig ut på spåret. Kämpa, Kämpa.

Hörs senare

Ciao xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0