Flyttar till barndoms hemmet

Hallå!

Solen skiner och det är Valborg. Det råder eldnings förbud i hela skåne så det blir ingen brasa här inte.
Jag och några av mina underbar vänner ska träffas och grilla lite. Tror det kommer bli en riktig trevlig kväll tillsammans med dem. Bara sitta och snacka en massa och umgås.

Idag flyttar jag hem till min föräldrar över helgen. De åker upp till Stockholm för att umgås med min syster och jag stannar hemma och tar hand om hundarna. Kommer bli mycket solande och bus tillsammans med hundarna. Självklart kommer jag att grilla hela helgen. Den lyxen har man ju inte när man bor i lägenhet. Man kan heller inte gå ut och lägga sig på gräset för att jobba på sin solbränna. Eller kan och kan kan man ju men, frågan om jag vill lägga mig här på vår gård med alla pensionärer som kommer och går.

Nu ska jag fortsätta fixa till mig innan jag och Susse ska till systemet och efter det inta fiket. Härligt att umgås med vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0