Deja Vu joho

Oj glömde att berätta en lite läskig sak i mitt förra inlägg.

Ni vet detta med Deja vu kan vara lite konsigt och läskigt. Idag var det verkligen läskigt.
Jag och Susse var ute och gick på flyget då hon plötsligt stannade och tog av sig sina skor och jag tog fram min ramlösa ur Antons vagn.

(Jag) - Susse detta har jag varit med om innan!
(Susse) - Jaså en Deja vu?
(Jag) - Mm och jag vt vad som kommer hända här näst!
(Susse) - oki berätta vad kommer hända?!
(Jag) - Jo vi kommer att stötta på piloterna snart!
(Susse) - Oki vi får se om det stämmer!

Mycket riktigt en liten stund senare så ser vi dem. Piloterna inne på TFHS. Killarna spelade volley boll och var riktigt flitiga.
Både jag och Susse var överens om att det var ganska obehgligt att jag kunde veta det i förväg bara så där.

Jag kan fortfarande höra regnet och nu ska jag nog försöka somna till det med. Sov gott

Kommentarer
Postat av: Susse

Alltså, det var verkligen skit läskigt. Jag brukar ju också få det men aldrig något som stämmer härnäst:)

2009-04-28 @ 08:14:23
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0