"barnen" leker kull

God Dag Bloggen!

Har haft en väldigt trevlig och rolig promenad med Susse. Medans vi gick lekte "barnen" kull (gymnasie elever) och vi bara skrattade åt dem. En sprang ju så fult haha. Nej usch så taskig jag har blivit men, ibland är sanningen elak. Undra hur det ser ut när jag springer?
Efter vår lilla promenad satte vi oss på ljugar bänken som nu mer är vår tänkar bänk haha och kollade in lite folk. Vi kom fram till att det bör väldigt konstigt och ungt folk i lilla Ljungbyhed. Med ungt menar vi inga snyggingar i vår ålder. Visst är det typiskt.

Har även varit med mamma och handlat inför helgen. De åker till Stockholm och jag ska flytta hem för att passa hundarna. Konstigt det ska bli att bo hemma hos dem nu. Fast kan ju ligga ut på gräset och sola! Ska ju bli riktigt varmt och skönt till helgen. Så blir nog man grillar och slappar hela helgen. Härligt! Kanske även tar en promenad på stranden med hundarna.

Oj nej nu är klcokan mycket och jag ska ta cyklen till jobbet sen ska jag iväg med farbror Ture och tvätta hans bil. Sen ska jag passa en väldigt söt liten pojke. Uppdaterar när jag har tid.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0