IDOL

Väntar på att Susse ska höra av sig så vi kan ut och promenera. Hmm... vi kanske ska ta Karbingatan idag eller vad säger du?? Medans jag väntar kollar jag på gamla avsnitt av IDOL från 2006. Tycker det är så roligt att titta när de gör bort sig. Ett problem är bara att man själv skäms. *pinsamt*  Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vissa kan verkligen inte sjunga men, tror verkligen att de kan det. Varför göra bort sig så? Kan ingen berätta sanningen för dem innan de går och ställer sig framför juryn? Om jag någon gång skulle få för mig att försöka snälla gör ALLT ni kan för att hindra mig. Sen ni som kan sjunga klart ni ska ställa upp. Kanske kollar lite vad på det ikväll se vad som händer.
Nej nu ska jag göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0