IKEA och ny blommor i fönstret

Vad mycket några blommor kan göra i ett fönster fast det inte finns några gardiner ännu.

I eftermiddags åkte jag och mamma för att leta efter några gardiner som jag ville ha. Visste redan vad jag ville ha för typ av gardiner - Panel längder. Hittade faktiskt ett par fina på Bauhaus av alla ställen.Två stycken längder med  kaffe latte färgat och två vita med kaffe latte färgade mönster på. Väldigt fina. Så imorn kommer pappa och mamma upp till mig för att hjälpa mig sätta upp dem. När vi ändån var ute smög vi in på Härliga hem. Jag älskar den affären. Hittade mycket som jag vill ha men, får vänta till senare. Sen hade det öppnat en affär i samma hus typ - PANG. Lite som Överskottbolagret men, ändån inte. Handla lite bra att ha saker där som plåster och servetter. Självklart tog vi en sväng in på IKEA med. I love IKEA.
Oj där blev det mer än planerat. Vi skulle bara ha gardin stång som att den är billigare där men, nej det blev mer.
De har fått kassor som man själv scannar in varorna och betalar för - häftigt. Köpte iaf ett ljus och en ny blomma så mina andra får lite sällskap. Så nu har jag 3 blommor istället för 1. Blev så fint i fönstret med mna 2 kronors ljuslyktor, lampan och självklart mina älskade blommor. Längtar till imorn då gardinerna med kommer upp. Så nu börjar jag få iordning i min lilla etta.
Nej nu ska jag kolla lite tv innan bed time.

.  

Kommentarer
Postat av: Sessan

Snuvan är mkt bättre =) Tack.. tror att jag vågar ge mig ut på stan igen!! HUr mår du själv?



Klänningen var alldles för gullig för min smak... så det blir diss

2008-09-04 @ 11:14:37
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0