Helgens update

Uppdateringen i helgen har varit väldigt kass men, jag har varit igång hela helgen.

I fredags åkte jag och mamma in till Helsingborg för att jag skulle på synundersökning på glasögonmagasinet. Som ni vet har jag haft sån fruktansvärd huvudvärk så vi trodde att det kanske berodde på det. Fast tydligen ser jag väldigt bra så jag behöver inga glasögon alls. När vi ändån vara in i stan passa vi på att kolla in lite affärer. Alltid roligt att prova massa kläder utan att köpa något. På hem vägen stanna vi till på Maxi och handla massa god mat. Smarrigt med lite plock mat. Färska räkor, tomater med mozzarela och massor av annat gott.

Lördag morgon var det upp tidigt för att köra till Karin och Jörgen och passa Lilla Sofia från 10-15. Hihi lilla Sofia är super gullig. Vi var ute och busa och sprang runt i deras stora trädgård. Sen var det lunch - Plättar med blåbärssylt. Sofia tycker om att äta plättar med händerna men, tycker inte om att bli kladdig. Då kanske det inte är så smart att äta med händerna. Sen tog vi en härlig middags lur. Sofia sov lite längre och lite skönare än mig. På tisdag och onsdagska jag hämta henne på dagis. Jag hoppas verkigen jag hittar dit.


Senare på kvällen väntade fest men, innan den så kolla jag och Susse på film - Dumpad. Klockan 20 skullevi träffa resten av gänget på pizzerian och självklart var vi upplädda och snygga som vanligt.
TRist nog var det inte alls kul på pizzerian så blev bara en öl där sen vidare hem till Johan och Sara där killarn underhöll.
Efterfesten blev hemma hos mig mig och då anslöt sig min granne med. Jag borde kanske inte berätta vad som hände här men, vi hade väldigt roligt. Susse och jag var på G och underhöll killarna resten av kvällen. Ännu en lyckad kväll.





Alltid Galet...
Själv hamnar man aldrig på sina egna blder undrar varför?

Idag var det fotboll som gällde. LIF-Munka Ljungby 3-2. LIF förlorade på tillägs tiden. De sista minuterna var spännande och LIF spela de sista minuterna väldigt bra. Munka Ljungby fick bara turen med sig att göra det avgörande målet. Tillbaka till DIV 7 då. Fast jag och S är trogna fans och kommer följa vårt lag nästa säsong med.

Nej nu ska jag klättra upp i min säng upp tidigt imorn och tvätta.


Kommentarer
Postat av: Susse

Alltid lika vackra bilder på mig:D Så taskigt! Du ska få igen!

2008-09-21 @ 23:21:27
URL: http://arwen1984.blogspot.com/
Postat av: Linda

På den första bilden tycker jag du ser lite busig ut och andra bilden ser du bara galen ut. Men mina bilder blir ju aldrig bra.

2008-09-22 @ 10:03:01
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0