Utvilad

I natt har jag sovit super skönt. Somna inte ens på soffan. Så har sovit i min säng hela natten. Skönt att vakna utvilda någon gång. På dagens schema står det invigning av den nya torg kiosken mellan 12-15. Jag och Susse ska dit och kolla läget med Ante Vante. Kul när det händer något nytt i vår lill by. Sen blir det hem en en liten stund för att sedan kolla på fotboll på Ljungbyskola. Mitt nya måste. Ganska så bra måste som att vi går dit och går hem. Vi har med oss Chai thé i en termos. Riktigt mysigt. Sen går vi hem. En härlig promenad.
Nej nu ska jag sätta kamerna på laddning. Ska försöka ta lite flera bilder idag - är ju inte så duktig på det.
Sen får det bli frukost sen en dusch.
Vi hörs under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0