Klickar inte med alla

Som ni vet är jag medlem på SD och det hör ju liksom till att man pratar med det motsatta könet på en sådan sida. Vissa mail svarar man inte på andra svarar man på men, efter ett tag känenr man att detta kanske inte är min "typ". Man vill inte såra den personen och säga sanningen - "Förlåt mig men, du är inte min typ".  Allt så man är feg. Feg för att såra någon. Istället låter man bara samtalet rinna ut i sanden och på MSN så bryr mig sig inte om att prata med personen eller så blockerar man han. Sen finns det även en del killar som man bara blir förbannade på. Vad tar ni mig för? Håll er snuskiga och perversa saker för er själva. Jag vill iaf inte hör dem. Hörs ska man förklara för en kille att han inte är ens typ?
Några tips?

Jag är en tjej med många killkompisar. Jag klickar bättre med killar än med tjejer. Vi tjejer är så avundsjuka på varandra och kan inte umgås i för stor grupp utan att det blir någon slags irritation. Problemet med att ha flera killkompisar är ju det att vissa tror att så fort man umgås så ska man ha sex.  Det är jag så trött på. Finns annat attt göra än det. Sorry men, är det det ni killar är ute efter kan ni lika bra gå. För det finns andra som uppskattar mig för den jag är. Ser ni mig inte som en vän utan någon man kan leka med så är ni inte värda min vänskap
Den gruppen av tjejer jag umgås med är väldigt speciella på olika sätt. Vilket gör att vi klickar bra och har roligt tillsammans utan någon som helst irritation. Oki ibland finnds det säkert men, den går över väldigt fort.  Vi har roligt tillsammans och gör väldigt mycket spontana saker. Utav mina tjejkompisar finns det en som är väligt speciell och som betyder vädligt mycket för mig. I mina upp och nedgångar finns hon där och det känns så otroligt skönt att ha en vän som henne. Vi är väldigt lika i våra tankesätt och vi har väldigt roligt tillsammans. S du är mer än guld värd.Önskar man hade flera vänner som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0