Tisdags mys

Nu har äntligen alla serier dragit igång på tv. Idag är det Ugly Betty och Desperate Housewives. Så nu har jag dukat upp massa gotte saker bestående av morötter, gurka, blomkål och dipa. Till det dricker jag Ramlösa. Gott och väldigt nyttigt kanske inte dipan men, det är ju super gott med grönsaks dip. Bättre än chips och dipa iaf.  Tror jag har tänta alla ljus i hela lägenheten även inne i köket och badrummet. Riktig myskväll med andra ord.
Det är inte alltid man får sådana kvällar där man lyxar till det lite men, idag kände jag verkligen för det. Lägenheten är en ända röra. Förstår inte hur det kan bli så rörigt så snabbt men, ikväll stänger jag ögonen för röran. Nu ska jag ta och läsa min bok en stund innan reprisen av oskyldigt dömd börjar.

Sov gott bloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0