Inget fungerara...

Nu har snälla papp cyklat hem efter att ha fixat mat och diskat till sin lilla dotter. Oki jag hjälpte till med maten men, han diska. Nu ligger jag nerbäddad igen och har fruktansvärd huvudvärk. Har provat allt nu. Alvedon, Treo, släckt ner och lagt mig men, inget verkar fungera. Detta känns inte alls kul. Ikväll kunde jag varit hemma och Susse och umgås med de andra tjejerna. Fast nu får jag ligga här nerbäddad och hoppas på att den har släppt till imorn som att jag ska jobba kvällen. Jobbigt att ha huvudvärk på jobbet. Jag har inget lugnt jobb heller. Utan där måste man vara pigg och vaken hela tiden. Sen ska jag verkligen ta och vila på fredag. Kanske ska på dejt får se ltie hur jag känner mig och om jag är ledig. På lördag ska jag till Örtofta och passa lilla Sofia. Ska bli kul att tjäna lite extra. Behöver verkligen de pengarna.
Nej nu ska jag vila  och zappa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0