Träningen ska igång

Nu börjar allvaret! Har Efter många dagars tänkande tagit mitt förnuft till fånga och gått ner till friskvårdshallen och köpt ett tränings kort. Så nu ska jag bruka allvar. Innan jag flyttade ner till Düsseldorf tränade jag 5 dagar i veckan. Nere i Düssel blev det inte så mycket träning med maskiner men, däremot var jag duktig på att gå och sen busa jag en del med barnen. Så efter 2 månader hemma i Sverige har jag äntligen köpt ett träningskort och redan imorn ska jag bruka allvar med träningen och min diet. Ska även hämta hit min pilates boll. Jag älskar att göra situps, träna ryggen och benen på den. Lite synd att de inte har sådana ner i hallen hade varit perfekt. Fast jag får nöja mig med det de har där nere och använda min pilates boll här hemma.
Morgondagen ser ut så här:

Jag ska jobba mellan 7-14 på ålderdomshemmet. Sen tänkte jag faktiskt se om det fanns tid i massagestolen på jobbet. Hade varit riktigt skönt att sitta i den en 15 - 20 minuter. Sen tänkte jag faktiskt ta att träna. Ska ta det lite lugnt i början. För att sedan trappa up lite. Hade gärna velat träffa Susse med och höra lite detaljer från idag. FÅR inte glömma att RINGA Arbetsförmedlingen. Förhoppningsvis kanske jag kan göra det på min lunch rast. Ska bara leta upp numret.

Annars så har dagen bjudit på några runder i tvättstugan sen en träffa med Susse och en liten promenad. Hade en liten gissningslek - Så bra jag är på sånt. Vill höra allt om det imorn! Sen har det itne hänt så mycket har varit lite nere idag. Har tyvärr bara en person i mina tankarna och det är väldigt jobbigt. Måste få ett slut på detta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0