Bara kärlek på TV3

Nu är det snart dax för  "Ensam mamma söker" och jag har tänt massa ljus i lägenheten och tagit fram en liten skål med godis. Har även ett stort med Ramlösa - jordgubb lime. Jag såg hela förra säsongen av "Ensam mamma söker" och Tim var helt galen på mig. Han tyckte förstås att det var det tråkigaste program han sett. Killar alltså. I vilket fall som helst hade han inget val. Jag föll iaf direkt för programmet och har inte missat ett ända avsnitt. Denna omgången ska bli lika rolig och jag har sett fram emot detta. Extra spännande att min kompis är med. Undra hur det går för han? Ska hålla er uppdaterade.
Nu kollar jag på "Girl meets Cowboy" Tror jag vill ha en Cowboy oj vad snygga de är. Grr... Sen är det Hitch - bara kärlek på tven - Jag saknar kärleken.  Jag är glad att jag har såna härliga vänner för då tänker man inte så mycket på det. Nej nu är det 3 minuter kvar och jag krypa ner i soffan vi hörs efter så ska jag berätta hur det gick för han!
Håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0