Dålig uppdatering igår

Igår jobbade jag 13:30-21:30 sen efter det hade jag besök så hann inte uppdatera så mycket igår eller rättare sagt inte alls.
Det var riktigt mycket på jobbet och det hjälpt inte att jag var helt förvirrad. Jobbade med Carina, Jenny och Maria/Linda och vi hade så otrolit roligt. Carina gick runt och skrämde oss säkert 4 gånger och vi blev lika rädda och fundersamma hela tiden.
Var hemma strax efter halv och då var C här och väntade på mig. C träffade jag på SD - killen som S bjöd hit. Så efter att jag hade fräschat upp mig lite kolla vi på Dödligt vapen och snacka massa skit. Tror han inte åkte förrän klockan 1. DEt klickar bra mellan oss två. Han är rolig och lätt att prata med. Efter han hade kört blev jag fruktansvärt pigg. Kunde inte somna så titta på alla tråkiga serier som går efter 2 eller närstan iaf. Las Vegas är ingen tråkig serie. Gillar den.
Nej nu ska jag kolla klart på Våra bästa år som har blivit väldigt sjuk serie men, ändå envisas jag om att se den. Måste verkligen göra något idag. Ska ringa glasögonmagasinet med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0