Flitiga Linda

Idag kan man kalla mig från flitiga Linda. Har varit ute och gått 3 gånger idag samt tränat en timme på gymmet. Riktigt duktig. Är väldigt tolt över mig själv. Var ute och gick en lång rund med Susse, Johan, Camilla, barnen och Wilma. Det var riktigt skönt. Fast känns i benen nu men, det ska det ju göra. Tog även en liten kvällspromenad med Susse och Anton. Gick upp om Kiosken och åt mumsiga pommes eller Susse och Anton. Jag smakade kanske 2 stycken. Det är mumsigt. Sen tog vi en rund in på flyget och spana in lägte. Hittade dock inga TFHS killar utan bara små gymnsie elever. Trist för oss.
 Har dock inte hunnit städat så mycket idag som att jag knappt varit hemma idag. Får städa imorn då som att jag tydligen skulle få besök i helgen. Träffade min kära bror på Fiket och han och hans sambo ville tydligen komma och hälsa på. Visst får de lov att göra det bara om de tar med sig eget kaffe för ajg har ingen kaffekokare. Så nu måste Linda vara duktig och städa här inne innan man får besök. Inte så mycket att städa men, blir ju en del om manska räkna in badrum och köket också. Jag måste verkligen inhandla en ny dammsugare. Är riktigt svårt att dammsuga med en inte så bra dammsugare. Hoppas pappa kan fixa en annan till mig för den är värdelös. Jag dammsugare och dammsugar men, det syns verkligen inte. Är så jobbigt. nej nu ska jag krypa ner under filten och kolla tv lite. Vi hörs kanske senare annars godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0