Bus med Anton och Susse

Idag har jag verkligen tagit dagen som den kommer och jag har hunnit med att göra en hel del saker. Det är sällan man tar det lugnt och ändån hinner med att göra det man ska göra. Har tyvärr int ehunnit med att gå till gymmet, ta en promenad eller dammsugat men vad gör det.
 Istället fick jag umgås med två av mina favoriter - Susse och Anton. Vi drack Chai thé och snacka lite strunt medans det lilla busfröt hittadepå små mini hys. Hihi han är bara för söt. Han var lite grinig så han fick både en hel banan och en macka med ost. Mumsigt va? Såg så roligt ut - han bara tryckt i sig mackan. Lilla Anton snälla ta bara små tuggor i taget och inte trycka i dig hela. Jag hade bett Susse ta massa bidler på mig och ja. Hon kan ta bilder fast jag blir aldrig bra på bild. Jag hoppas att hon iaf fick en bra bild. Jag tog även några bilder men, tappa kameran och denna gången tålde den det inte och är nu sönder. Blev riktigt ledsen och ringde hem till mamma och var riktigt upprörd. Hon sa att jag fick låna hennes. Tack mamma. Vill ju lägga upp bilder på bloggen.

Nu har jag ätit, diskat och sitter nu och kolalr på Jorden rättsläkare i väntan på att få se dagens 2 avsnitt av "Sex and the  City" sen får det bli sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0