Shopping i Kristianstad

Idag har det inte blivit så mycket bloggande som ni har märkt men, har inte haft tillgång till någon dator och det här med att blogg från mobil... nja kanske inte är så smart för min del.
idag körde jag och mamma till moster i Kristianstad för en liten shopping tur. Vi åkte hem ifrån strax efter tio och var hos moster vid 11-tiden. Moster bjöd på världens frukost för min del iaf en tidig brunch för andra. Undra varför det alltid är godare att äta frukost bort än hemma? På bordet var det parma skinka, rostbiff, ostar, tomater och nybakade frallor. Mums. Moster hade varit och köpte någon riktigt samrrig krydda med som jag hade på. Så gott och mätt jag blev.
Vi var säkert inne i stan vid 12-tiden och äntligen kunde vi springa ut och in i butikerna. Vi var nog hemma strax efter 18- tiden och då hade vi bara tagit en snabb fika. Ja shopping gick bra men, hitta verken byxor eller en klänning till på lördag. Köpte däremot en annan klänning och en lila tunnika. Sen hittade jag en lite uppiggande present till bästisen med. Kände att hon behövde det. Hihi roligt att veta att hon är jätte nyfiken. Som ett barn på julafton.
Nu har jag nog varit hemma i en timmes tid. Moster var snäll och bjöd på mat med.
Imorn ska jag jobba men ska försöka lägga upp bilde rpå mina inköp.
Nu är det sängen som gäller för min del. är väldigt trött ikväll och deet är kanske inte så konstigt.
Vi hörs imorn sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0