full rulle

Har precis varit och ätit frukost med pappa. Det var vädligt gott med frukost idag. Brukar vara väldigt dålig på det.
Denna veckan kommer jag ha något att göra hela tiden vilket är skönt men, samtidigt jobbigt. Att inte få tad et lugnt en ända dag men, det är det värt. På torsdag ska jag och mamma till Kristianstad och hälsa på Moster och det lär nog bli lite shoppping med. Tydligen så sakna min kusin och min finska familj mig ner i Tyskland och det gör det bara jobbigt för mig. Längtar ju tillbaka men, kul att höra att de saknar mig då vet jag att mitt arbete uppskattades.
Till helgen kommer min syster hem och hälsar på. Ska faktiskt bli kul att träffa henne trots vi bråkar mycket. På fredag och lördag ska jag jobba på hemmet. Ska bli skönt att få ihopa lite mer pengar denna månaden. Sen på lördag kväll blir det nog utgång skulle jag kunna tänka mig. Söndag ska vi ha lite kalas för pappa som fyller år.
Idag och imorn ska jag hämta Sofia på dagis. Hihi hon är ett litet busfrö. Karin har gjort lasange till oss sen ska vi busa lite.

Uppdaterar ltie senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0