"Smal jeans"

Har fått många frågor om hur mycket jag ska gå ner i vikt. Mitt svar blir - När jag kommer i mina smal jeans.
Såg på "Sex and the City" och Miranda kallade sina jeans så.
Haha lite dumt som att jeans finns i de flesta storlekarna. Fast vill ha på mina Replay jeans igen. I love. <3 Har bestämt mig för att inte köpa nya jeans förrän jag har gått ner lite och blivit lite smalare över höfterna.

Usch vilken värld vi lever i. Allt handlar om Ideal och utseende. Vilken värld våra barn växer upp i. Hemskt.
Fast jag skyller faktiskt på föräldrar till överviktiga barnen. De kan ju låta sna barn göra något annat än att kolla tv eller spela dataspel och äta massa snacks och dricka läsk. Nej ge de ett äpple och låt dem leka istället. Som sagt de är bara barn.

Nu är det helg och då kan man unna sig det lilla extra kanske. Har varit jätte duktig och knappt druckit så mycket läsk eller ätit godis. Har ätit som jag ska och inte gått och små ätit vilket jag brukade göra innan. Kanske därför jag gått enr hela två kilo. Bra jobbat. Tycker jag. Hoppas jag kan vara så här flitig ända till nästa sommar. Ska bara bli lite mer flitigare på att ut och gå och börja träna lite mer.

JAG SKA FÅ PÅ MINA "SMAL JEANS"

Bild: hämtad från Nelly.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0