God morgon

God morgon!
Nu har jag precis vaknat och är fortfarande lite trött hade kunnat sova en timme till. Utanför skiner solen och det ser ut att bli ganska skönt väder idag med.Nu väntar jag på att pappa ska komma upp och hämta bilnycklarna så han kan besikta goffen. Själv funderar jag på om jag ska äta frukost och dricka ett glas citron juice.

Igår hade jag lite mys kväll med mig själv. Tobbe kom upp och sa hej en liten sväng. Alltid trevligt med besök. Jag hyrde Hero Wanted som jag skulle titta på men kolla fört på en dokumentär - Fetman tog hennes liv. Usch vad skrämmande men, väldigt intressant. Filmen jag hyrde trodde jag skulle vara bra som att det var Cuba Gooding JR som spelade huvudrollen men, jag fatta typ inget. Gillar inte filmer som hoppar från nutid till dåtid hela tiden. Det blir så rörigt och lilla jag blir såå förvirrad.
Nej nu ska jag äta frukost och göra mig iording.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0