Onsdag...

Fick tvinga mig ner till gymmet idag. Var väldigt skönt att träna. Var ensam där nere i ca 40 min sen fick jag sällskap. Är riktigt skönt att träna när man är ensam där. Tränar mycket bättre och kan själv bestämma hur högt man vill ha musiken och vilke tempo man ska ta det i. Fast nu i efterhand ångrar jag att jag gick ner där. Kändes skönt för stunden men, nu har jag fått huvudvärk igen. Jag hoppas verkligen att den släpper snart får orkar inte ha huvudvärk hela dagen idag med. Jag hoppas att det inte är något annat. Har haft huvudvärk så mycket nu den senaste tiden att jag börjar bli lite orolig att det är något annat. Antagligen är det inte det och ska sluta att tänka så.  Fast man oroar sig alltid ändån bara i onödan. Det kan bero på vädret med. Det börjar bli mörkare, kallare och grått ute nu och man blir tröttare och tröttare.

Nej nu ska jag börja städa och inviga min nya dammsugare som fortfarande inte har fått något namn ännu. Några namnförslag?? Som tur var tog jag och torkade nästan överallt igår så nu är det bara dammsuga kvar och lite annat smått. Sen funderar jag på om jag ska ta en promenad och kanske plocka lite höst bland och lägga på ett fat med ett ljus på. Alltid trevligt att ta in årstiderna i lägenheten. Blir så mysigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0