Härlig morgon

En härlig morgon med Chai Thé och polarbröd med ägg på. Mmm riktigt gott är det och mätt blev jag. Nu ska jag bara sitta i soffan och ta det lugnt innan jag hoppar in i duschen. Skulle egentligen varit nere på gymmer idag men, känner at tjag har ont i halsen och är lite förkyld så får vila idag hinner kanske ner imorn om det känns bättre. Istället tog jag en härlig power walk på 45 minuter tidigt imorse. Bättre med lite motion än ingen alls.
Idag ska jag hämta Sofia på dagis igen. Så får se vad eftermiddagen har att bjuda på. Karin har gjort iordning middag till oss som vi ska äta när vi kommer hem men, tror vi stannar ute ett tag först om att det ska bli riktigt fint väder idag.
Ska ha med mg kameran idag glömde den igår.
Har märkt att jag är ltie dålig på att ta bilder ch sen lägga upp dem här. Ska försöka ändra på det.
Nej nu ska jag in i duschen sen ska jag dammsuga och städa undan lite.
Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0