Mini party

Efter fotbollen igår gick vi till pizzerian och tog en öl som snabbt blev två  För att sedan fortsätta hemma hos mig. Barbordet fylldes snabbt med flaskor och musiken kom igång. Det blev väldigt blandad musik stilar och kul hade vi och bra samtals ämne. Vet inte riktigt hur vi kom in på ämnet men, det är alltid bra att höra en killes syn på saker och ting när det gäller vad som är sexigt och inte. Har man kanske fått ny synvinkel på saker? Eller kanske bara lite nya tips? Vilket fall som helst så var det väldigt trevligt att umgås med 3 av alla mina härliga vänner. Så klart flöt drickan på rejällt. Det gillar jag. Läste en väns blogg imorse och hon skulle ha en vit månad. Hade jag aldrig klarat och undrar om hon gör det? Återstår att se. Jag håller tummarna för dig och lycka till.
Jag fick min älskade Redbull vodka igår. Blir ingen bra helg utan den. Oj jag låter som värsta alkisen. nä nu ska vi inte vara sådana. Susse "my love" snacka med mitt span från SD - så han fick jag med träffa i natt. Väldigt söt och trevlig kille. Mysigt att få somna i någons armar. Hans kramar var verkligen super mysiga.
Det var med andra ord ännu en lyckad kväll med vännerna.

Susse är väldigt sugen på den ölen. Tobbe är kärleksfull mot mobilen.


I love rock´n roll...


vad är nu detta??


Mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0