Huvudvärk & ny dammsugare

Denna dagen blev inte riktigt som jag hade planerat. Har haft fruktansvärd huvudvärk och har inte orkat göra så mycket. Har städat lite men, syns knappt. Så jag har mest vilat och tagit det lugnt idag. Detta innebär att jag har destu mer att göra då. Jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre så jag kan gå ner till gymmet i morgon bittig. Oki jag skulle ut och gå men, har ont i benen när jag går för långt så bättre att vila och ta korta och flera runder istället,
Jag och Susse tog en promenad med Anton till fiket. Var trevligt fast Linda ångrar sig lite att hon åt så mycket sötsaker. Dåligt samvete.  Får sluta upp med sånt nu!
Ante var duktig och hjälpte Tobbe att förberedda stägningen. Anställning för han på fiket?





Efter min promenad med Susse och Anton åkte jag med mamma och pappa och köpte en ny dammsugare. Den har faktiskt fälgar med så får bli min nya stolthet hihi:






Kommentarer
Postat av: Helén

Snygg. Visst är det roligt med dammsugare, jag trodde jag skulle tycka det var roligare att städa med dem. Tyvärr hann jag knappt dammsuga klart första gången innan jag tröttnade. No more! Nu är det M´s jobb. Min dammsugare är här http://utopiahelen.blogspot.com/2006/09/dammsuga-r-ok.html

2008-09-26 @ 20:52:51
URL: http://utopiahelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0