Bus med Sofia

Äntligen har jag ätit lite, fått på mig mysisar och satt mig ner i soffan. Ieftermiddag har jag och Sofia bara busat. Vi busa så mycket att jag nästan somna i soffan hemma hos dem. Till middag hade Karin gjort Lax lasange. Den var faktiskt väldigt god. Lite synd att jag fortfarande har svårt för att äta fisk för annars hade jag lätt kunnat göra den här hemma med. Kan ju ändån fråga om receptet. So mat tdet var så härligt väder idag så tog vi en liten promenad innan middagen. Sofia vet verkligen vad hon vill och är väldigt bestämd liten dam. Blev väldigt glad när jag hämtade Sofia idag. Hon kände igen mig. Vi har inte träffat så många gånger - 2 gånger så trodde inte alls att hon skulle känna igen mig men, jag hade tydligen fel. Hon kan till med säga mitt namn. Blev så glad när jag hörde hon säga det. Imorn ska jag hämta lila Sofia igen och ska bli spännande och se vad vi ska hitta på då. Karin har gjort middag till oss och jag har blivit påmind hur man till lagar vällinge så nu kan jag natta henne med.
Jag skäms lite för att jag glömde kameran hemma och inte kunde ta några bidle rmen, ska försöka komma ihåg den imorn
Innan jag körde mot Lund idag stack jag upp och gav Susse Chai thét som jag köpte till henne. Hon blev väldigt glad. Tyckte hon förtjäna det. Väckte henne med ju -  fölåt men, du kan ju inte sova bort hela dagen. Imorn ska jag tänka på dig iaf. Hör av dig när du kommer hem.

Nej nu ska jag skriva in lite recept i min bok och bara villa upp mig till morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0